09 April 2013


MAIPs sumbang RM10,000 kepada balu Allahyarham Zulkifli

KANGAR 9 April - Kata orang 'berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul'.
Begitulah yang dialami oleh Noraziah Noor, balu Asisten Supritendan Zulkifli Mamat, pegawai polis komando VAT 69 yang terkorban dalam pertempuran dengan kumpulan pengganas Kiram di Lahad Datu, Sabah baru-baru ini.
Namun, sebagai rakyat negara ini yang bertanggungjawab dan prihatin, seharusnya masyarakat turut membantu meringankan beban yang ditanggung oleh Noraziah, 30, dan keluarganya.
Atas rasa tanggungjawab itu, Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Perlis (MAIPs) turun padang memberi sumbangan RM10,000 kepada Noraziah untuk membantu meringankan diri dan keluarganya untuk menjalani kehidupan seharian.
Raja Puan Muda Perlis, Tuanku Lailatul Shahreen Akashah Khalil berkenan menyampaikan sumbangan tersebut bagi pihak MAIPs dalam satu majlis ringkas di rumah keluarga Noraziah di Kampung Sena, di sini semalam.
Tuanku Lailatul Shahreen juga berkenan meluangkan masa bertanya khabar serta beramah mesra dengan Noraziah dan keluarganya.
Turut hadir Ketua Pegawai Eksekutif MAIPs, Abdul Malik Hussin dan Ketua Polis Perlis, Senior Asisten Komisioner Zull Aznam Haron.


Artikel Penuh: http://utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130410/dn_08/MAIPs-sumbang-RM10000-kepada-balu-Allahyarham-Zulkifli#ixzz2Q275Gkl7
© Utusan Melayu (M) Bhd 

No comments: